Makelaardij
Noodzaak van juist documentmanagement binnen de makelaardij
De meeste makelaars hebben te maken met stapels en stapels papierwerk, variërend van juridische formulieren, onroerend goed brochures, bekendmakingen, contracten, overeenkomsten, en diverse andere documenten. De enorme hoeveelheid informatie die op papier staat kan uw bedrijf overspoelen. Hierdoor verstikken uw middelen vrij snel.
Het antwoord op dit vraagstuk is: juist documentmanagment. Documentmanagement omvat het gebruik van een geautomatiseerde software om: toegang te krijgen, aan te passen, te categoriseren, op te slaan, op te vragen én heel belangrijk; de informatie en documenten te beveiligen voor buitenstaanders.


Voor de makelaardij hebben wij een aantal oplossingen die inspelen op de behoeften en/of mogelijke optimalisaties van documentmanagement binnen de markt.
Veiligheid en automatisering
De machines van ZoSnelPrinten worden uitgerust met software die onze klanten in staat stelt om bestanden doorzoekbaar te maken met PDF’s. Door de "Optical Character Recognition" (OCR) software is het mogelijk tekst te herkennen van digitale afbeeldingen of documenten. Dit betekent dat als een document wordt gescand, deze leesbaar wordt gemaakt en wordt geadministreerd. Deze informatie wordt direct geregistreerd. Als deze informatie is geregistreerd, wordt deze opgeslagen op een harde schrijf. De harde schijven van onze machines worden uitgerust met inscripties die de harde schijven beveiligen en minder kwetsbaar maken voor hackers of kwaadwillenden.
Zelf hoogwaardig drukwerk produceren
Naast het automatiseren en beveiligen van documenten voor de makelaardij kunnen wij, door de hoogwaardige drukwerk kwaliteit van onze machines, makelaars de mogelijkheid geven zich te onderscheiden met bijvoorbeeld folders en brochures van hoge kwaliteit. De machines van ZoSnelPrinten kunnen wij, door een unit aan de machine te zetten, boekjes laten maken, vouwen, perforeren en nieten. Hierdoor is het voor makelaars niet meer nodig om dit bij een aparte organisatie te laten doen. Met de machines inclusief extra unit wordt zo naast printen en kopiëren ook voor een stuk afwerking gezorgd en wordt het mogelijk deze handelingen intern naar de makelaars te halen.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van onze documentmanagement oplossingen, of heeft u na het lezen van dit stuk aanvullende vragen? Neem dan vrijblijvend contact op en wij bespreken de mogelijkheden!